Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg har vært generelt misfornøyd med kundeservicen, fordi jeg har blitt fortalt en ting også har servicebehandleren gjort det dtikk motsatte. I tillegg til dette har det vært tull med bonusopptjeningen.
Jeg har aldri hat en skade, aldri en utbetaling, I år burde de ikke forhøyet forsikringen med 1300 kr da er de ikke interessert i sine kunder.
Fornøyd med gjensidige men er dyre på enkelte bilmerker.
Jeg/Vi har hatt 8-10 forsikringer i Gjensidige i veldig mange år. Vi har hatt lite skader, men hadde et skadeoppgjør i 2020 som ble håndtert veldig bra. Ikke noe å utsette på dem.
Ryddig og setter pris på personlig kontakt med en fast rådgiver. Hjemmesiden er blitt veldig oversiktlig og bra. Setter pris på bonus utbetalingen 1 gang i året.
Har hatt en brannskade på kårbolig og er godt fornøyd med skadeoppgjøret.
fornøyd med oppgjør og utbetaling etter skade etter påkjrsel