Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har hatt Gjensidige i minst 50 år (!) Alt har vært greit men det er flere ganger de har (rotet) når jeg enten skifter bil eller mc. Tyder på at jeg noen ganger har kommet bort i medarbeidere som kanskje ikke helt har klart jobben sin. Men etter litt om/men så har det rettet seg. Burde ikke forekomme. Ut over det er jeg fornøyd.
Jeg har vært generelt misfornøyd med kundeservicen, fordi jeg har blitt fortalt en ting også har servicebehandleren gjort det dtikk motsatte. I tillegg til dette har det vært tull med bonusopptjeningen.
Jeg har aldri hat en skade, aldri en utbetaling, I år burde de ikke forhøyet forsikringen med 1300 kr da er de ikke interessert i sine kunder.
Fornøyd med gjensidige men er dyre på enkelte bilmerker.
Jeg/Vi har hatt 8-10 forsikringer i Gjensidige i veldig mange år. Vi har hatt lite skader, men hadde et skadeoppgjør i 2020 som ble håndtert veldig bra. Ikke noe å utsette på dem.
Ryddig og setter pris på personlig kontakt med en fast rådgiver. Hjemmesiden er blitt veldig oversiktlig og bra. Setter pris på bonus utbetalingen 1 gang i året.
Har hatt en brannskade på kårbolig og er godt fornøyd med skadeoppgjøret.