Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har vært kunde i noen år, siste året har jeg hatt skade på boligen. Skaden ble meldt til saksbehandler hvor de ikke var interessert i å sende takstmann. Det endte med at de henlegger saken. Etter klage sender de håndverksparter og selvfølgelig var skaden dekningsmessig. Partner foretar egen takst og setter i gang med utbedring, hvor vi finner ut at de benytter noe helt annen parkett enn den vi har. Taksten som er sendt til Gjensidige hadde en kvm,. pris på kr. 440. Den som ble lagt hadde en kvm. pris på kr. 175. Som kunde aksepterer ikke vi dette og partner må legge om gulvet på nytt. Som følge av håndverkere forsøker å lure meg som kunde skiftet jeg selskap.
Besvarer ikke gjentatte henvendelser; umulig å komme i skriftlig kontakt med.
Litt dyr forsikring samlet sett, men god kundebehandling.
For høy pris ellers veldig bra, har aldri hatt noe tull med det selskapet
Flott å kunne ringe direkte til kundebehandler. Hyggelige.
Vi har gjennom skadebehandlingen blitt utsatt for ren TRAKKASERING av dødssyk kunde! Blitt mistrodd. Gjensidige sjekket ikke opp med oppgitte "vitner" i forhold til mottatte gaver og eiendeler. Krevde kvitteringer for alle eiendeler flere år tilbake i tid. Har aldri opplevd slik behandling tidligere. Hjerteskjærende å følge dødsyk mann i denne prosessen. Kommer aldri til å anbefale Gjensidige til andre og bytter selv til Sparebank1 forsikring.
Gjensidige ordner opp (hus) uten knot vid skade, men prisen for bil (+25%) & hus (+28%) forsikringen eskalerer uten rimelig grunn. Det er veldig dårlig.