Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Arrogant kundeservice. Forskjellsbehandler kundene sine. Bekjent fikk dekket alt da bilen hans fikk parkeringsskader, men ikke jeg. Måtte betale egenandel og fikk bonustap. I kontrakt stod det "første skade er gratis", plutselig gjaldt det kun når man hadde oppnådd full bonus. Samboer fikk første skade i fjor, og fikk alt dekket. De driver stor forskjellsbehandling. Styr unna!
Det som skjer med alle forsikringsselskap er at etter 1-2 år setter de opp summen, da skifter jeg til nytt, for alle er hissig på å få meg som kunde.
Kanske är ett bra forsikringssellskap men vad gör det om man betalar mer än dubbelt så mye som alle andre ja sjekket?
Greie priser, god kundeservice og bra opp oppgjør ved behov. Ikke best på hundeforsikring. Prisene på bilforsikring skrus opp over tid, da er det bare å flytte rundt.
Alt er bra. God oppfølging. MEN....Prisoppgang i 2018 var på ca. 30 prosent, ikke bra!
Er veldig fornøyd med kundebehandlingen og at de er billig i utgangspunktet. Gjensidige betaler også utbytte til sine kunder noe man må ta med når en gjør sammenligning mot andre selskap.
God pris på forsikring av buss i mange land. Ikke alle gir veihjelp og redning i alle land i HELE Europa.