Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hadde ett uhell med bilen, bilen ble fikset mens jeg fikk leiebil. Topp kundebehandling både på tlf og nett, alt ble ordnet kostnadfritt og veldig behjelpelige kundebehandlere.
Hurtig behandling av det du evt melder, raskt oppgjør.
Raskt oppgjør, god kundeservice og bra pris. Får god hjelp og veiledning når uhellet er ute.
Jeg er misfornøyd. Jeg er veldig skuffet å fortviler over gjensidige. jeg trodde dy forsvarte k
Har mottatt tilbud på nesten 12000,- for forsikring av Audi 55 e-tron. Det ser ut som Gjensidige ikke ønsker å forsikre el-biler
Etter 20 skadefrie år ble jeg påkjørt bakfra. Politiet tok beslag i "motpartens" førerkort og anmeldte vedkommende. Jeg fikk status som vitne. Forholdet ble senere avgjort ved at siktede vedtok forelegg på bot. På tross av dette gikk Gjensidige inn for 50/50 som motpartens selskap godtok. (ingen av oss hadde kasko). Jeg klaget til Gjensidig kundeombud som svarte: Politiet tar stilling til det strafferettslige i h.h.t. straffeloven ved bøter og inndra førerkort. Forsikring selskapet avgjør ansvarsforhold i h.h.t. trafikkreglene og bevisbyrde uavhengig av det strafferettslige. Jeg tørr ikke være kunde der lengre, for hva skal til for å få hjelp når uhellet er ute.
Fornøyd med Gjensidige. Litt dyrt for bilforsikring.