Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Raskt oppgjør, god kundeservice og bra pris. Får god hjelp og veiledning når uhellet er ute.
Jeg er misfornøyd. Jeg er veldig skuffet å fortviler over gjensidige. jeg trodde dy forsvarte k
Har mottatt tilbud på nesten 12000,- for forsikring av Audi 55 e-tron. Det ser ut som Gjensidige ikke ønsker å forsikre el-biler
Etter 20 skadefrie år ble jeg påkjørt bakfra. Politiet tok beslag i "motpartens" førerkort og anmeldte vedkommende. Jeg fikk status som vitne. Forholdet ble senere avgjort ved at siktede vedtok forelegg på bot. På tross av dette gikk Gjensidige inn for 50/50 som motpartens selskap godtok. (ingen av oss hadde kasko). Jeg klaget til Gjensidig kundeombud som svarte: Politiet tar stilling til det strafferettslige i h.h.t. straffeloven ved bøter og inndra førerkort. Forsikring selskapet avgjør ansvarsforhold i h.h.t. trafikkreglene og bevisbyrde uavhengig av det strafferettslige. Jeg tørr ikke være kunde der lengre, for hva skal til for å få hjelp når uhellet er ute.
Fornøyd med Gjensidige. Litt dyrt for bilforsikring.
De var veldig trege med å overføre forsikringene våre så vi betalte lenge dobbelt.
Ett firma hvor de stiller egne oppfatninger og meninger høyere enn fakta, kommer aldri mer til å få mine penger.