Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Absolutt alt i Gjensidige står og faller på telefonsamtalen. Den urgamle metoden. Selv når ting kan initieres digitalt, står rotete, usammenhengende og uforståelige samtaler i sentrum. For guds skyld, der på sparket, må du ikke misforstå et eneste ord, og stakkars deg om du glemmer noe (helst ha elefanthukommelse), eller hvis du foran deg mangler informasjon som du må løpe og hente, eller som du derfor må utsette til nok en telefonsamtale, i nok en telefonkø, og som jeg har opplevd flere ganger, ikke mulig å få kontakt overhode. Dette er hele konseptet. Telefonen fra det 18. århundre. Ingen andre kontakt-muligheter. Ingen backup. Ingen e-postadresse. Ingen chat. Ingen interne postmeldinger som man har i nettbanken. Gjensidige ønsker opplagt å ha minst mulige med deg som kunde å gjøre, at du aller helst gir opp. Og det har jeg gjort. I mine øyne, Gjensidige: absolutt og uten tvil verdens verste.
Veldig ufordragelige de to jeg har pratet med som jobber på skadeavdelingen i Oslo, mye flinke folk lokalt men når de som har makta oppfører seg dårlig mot både kollegaer på lokalkontorene, takstmann og kunder er dette ett selskap jeg vil anbefale å holde seg langt unna. Vet av flere lignende opplevelser, så det er ikke enkelttilfeller. Uproft og behandlingsmetoder som ligner svindel.
Rimelig forsikring som rammer bredt. Gjennom Ys. Noen bedre?
Lett å få tak i kundeservice. Ingen problemer med skadeoppgjør
Dårlig kommunikasjon ved saksbehandlig av skadesaker og spesielt ved bilskade
Problemfritt og greie priser. Peoblemfritt og greie priser
Har hatt dem i årevis, og når jeg trengte hjelp ble det krevende dialog med kjempesur og gretten kundebehandler. Det lagde prosessen unødvendig vanskelig i en allerede vanskelig situasjon etter uhellet da. Så leit!