Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fekk ikkje hjelp når vi hadde en forsikringsak, der vi var for seint ute å forsikre naustet vårt.men hadde prøvd å forsikre 2 ganger men ikkje fått igjennom forsikringen. Og fekk vannlekkasje..
Når noe skjer og jeg ønsker å melde skade så er det vanskelig å få svar på hvilken forsikring jeg skal melde det inn på; feks reiseskade skulle inn på innbo, ikke helt logisk
Kjempe fornøyd kunde, alltid behjelpelige, aldri noe problem
Jeg har alle mine forsikringer i Gjensidige og håper dette reflekteres med rabatt
veldig bra har vært kunde i over 40 år problem fritt
Ble NAF medlem i sommer vet at Gjensidige gir gode rabatter på bilforsikring visst man er medlem ringte dem og fikk beskjed siden jeg alerede har forsikring hos dem var det ikke noe å hente gis kun til nye medlemer som et lokemidel fy fan for et svar styr for guds skyld unna Gjensidige skal byte nå latterlig å bli behandlet på denne måten det kaller jeg og bli pissa på.
Heng i avtalegiro ved endring avtale som endres automatisk til max trekk uten varsel. Medført at mnd forsikringspremie har økt fra ca 5500 til ca 10.000. Passer svært dårlig i disse tider og gir ikke god nok forutsigbarhet for en privatkunde. Teknisk løsning fordeler gjenstående årspremie til hovedforfall som betyr at svært mye premiepenger skal betales inn i løpet av få mnd. Dette kunne vært løst langt mer elegant. Vanskelig å få svar på meldinger via postkassefunksjonen på min side. Kontaktperson er som sunket i jorda og responderer ikke lenger på e post eller telefon. Chat til tilfeldig student med ekstrajobb gir ikke svar godt nok. Ikke videre imponert over uttelling på forbundsrabattene, når prisene i utgangspunktet er i øvre sjikt…. Tilhører en yrkesgruppe som burde fått de aller beste rabatter bransjen har å by på når det gjelder kjøring med lav risiko, men det tillegges ingen vekt. (Ikke unikt for Gjensidige dessverre)