Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Den varierende kvaliteten henger sammen med svært ulike opplevelser, avhengig av hvilken saksbehandler man får. Noen ganger er alt utmerket, andre ganger nokså dårlig. Jeg har flere ganger vært nødt til å be om å få bytte saksbehandler for å få reell og god hjelp med min sak.
Innrømmer først skadeansvar , når takst blir høy prøver di vri seg unna oppgjør og skylder på skade har oppstått tidligere.
Dårlig nettside. Lite med informasjon fra rådgiverne og selskapet generelt. Stoler ikke på at jeg er så veldig bra forsikret om noe skulle skje. Litt vel dyrt for kasko pluss. Godtar ikke månedlig efaktura... kun autogiro. Ikke helt fornøyd enda.
Fikk tilbud om 60% forsikring på en bil som eg endte opp med å la være å kjøpe, når eg fikk forsikret en ny bil fikk eg bare 50% bonus på den og di nekter å ta den opp til 60.
Elendig behandling av langvarige kunder. Du er på ingen måte sikker selv med de beste forsikringene de selger.
Dyrt, har vært uten ulykke i over 30 år. Burde ha hyggeligere priser til «gode» kunder.
Ikke noe å klage på fornøyd med alt bortsett fra pris.Det er ganske dyrt her.Ikke hatt noe skade så ikke mye annet å si.Vi alle finner ut hvordan forsikring er viss det oppstår skade osv.Men fornøyd kun dyrt.