Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg fikk ikke den hjelpen jeg trengte det. Måten de snakka med meg var veldig uhøflig. Ønsker ikke å kommentere mer.
bare gode erfaringer, og rask behandling. Noen mener de er dyrere så vil sjekke ut dette.
dei er raske med skade meldinger, og evt da utbetalinger.
Er godt fornøyd med produktet fra Gjensidige og er helt for utbetalingen av kundeutbytte, men desto eldre jeg blir, desto dyrere blir bilforsikringen - noe jeg syntes er veldig merkelig. Begynte på 10 400,- i 2017 og er nå på 16 000,- + det statlige.
Gjensidige har en app, og jeg har brukt den mens jeg har vært kunde, derav mine oppfatninger. Jeg synes gjensidige er lett å bruke, blandt annet å bytte kjørelengde, i tillegg for man beskjed når man nærmer seg nytt faktura år, dette gjør det lett å spare penger. Jeg synes egentlig ikke det er så mye som de kan gjøre for å bli bedre, så fornøyd er jeg med dem😊😊😊 De har vært åpen og hjelpsomme helt siden jeg bestillte forsikring hos de. Mildt sagt veldig fornøyd.
Nylig ringt inn til gjensidige. Hadde ein samtale med kundersverice og fikk forklart det eg lurte på.
Mindre kundevennlig med årene....etter at alt ble nettbasert Tregere behandling Kunne vært rimeligere