Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Trevlig kundservice, och hjälpsam kundebehandling.
Har dei fleste av mine forsikringar hos Gjensidige. Men på tilbod ved kjøp av (for meg) nytt køyretøy, nådde dei dessverre ikkje opp i konkurransen - denne gongen. Sparte kr 400, - pr år ved å bytte.
Veldig bra kundebehandling, dårlig på pris. Jeg har god erfaring i dialog med Gjensidige. Men syntes de har en meget høy pris.
Kundeservicen i Gjensidige er utmerket. Kundebehandlerne er vennlig innstilt og løsningsorientert, noe som letter kommunikasjon og gir en følelse av at de vil mitt beste.
Bra kundeservice, lett å ha forsikring der ingen ting å utsette.
Dårlig kommunikasjon, vanskelig å komme i kontakt med.
For oss har det bare vært rot med betalingene. To ganger har selskapet trukket hele beløpet. Vi ønsker måneds betaling, så nå har vi fått halvårs betaling i tillegg til at vi har betalt forsikring månedlig. Bare rot.