Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Imøtekommende og god service. Raske til å gjøre ting lett forståelig.
Det er andre året på rad at Gjensidig Forsikring ikke gir beskjed om at en betaling er satt til forfall og deretter presentere en regning for purregebyr!!! Det hjelper heller ikke at Gjensidige Bank har den mest bruker uvennlige nettbank i Norge.
Vi har hatt samlede forsikringer i gjensidige i over 30 år. Vi har forsikringer på hus/innbo, hytte, to biler, fire person og ulykkesforsikringer, katter, hest, båt/henger, reise samt spesialforsikringer. Vi blir stadig minnet om at vi er gode kunder ved samtaler, såkalt fordelskunder. Vi har aldri hatt betalingspåminnelser eller misligholdt noe, knapt nok fått bruk for forsikringer. Allikevel må vi forhandle priser annen hvert år med tusener å spare. Prisene øker uten at vi tenker på det gjennom året. Nå har vi byttet til Nemi, med langt bedre betingelser og over 6000,- spart i året. Gjensidige kalte oss fordel plus kunde? TULL!
Er så langt godt fornøyd med Gjensidige, men har ingen erfaring med skadeoppgjør.
Har en gammel passat 2003 som jeg betaler delkasko på. Og en Ford fiesta 2015. Når jeg forsikret disse er forskjellen på verdien på bilene 130.000 kr, men den med minst verdi og dårligere forsikring koster mer enn en helt ny bil. Jeg må si meg uforståelig.
Billig til en viss grad hvis du du vil si det...
Liten til ingen erfaring, med annet en kjøp av forsikring, og innbetaling mnd. beløp. Hyggelig dame på salgsavdelingen.