Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Billig til en viss grad hvis du du vil si det...
Liten til ingen erfaring, med annet en kjøp av forsikring, og innbetaling mnd. beløp. Hyggelig dame på salgsavdelingen.
Er veldig fornøyd med kunde behandler hos Gjensidige.
Ikke vært noe tull noen sinne og konkurransedyktige priser.
Vil orientere meg om prisnivået. Synes at forsikringen begynner å bli kostbar, sett i lys av manglende skader, bortsett fra en bilruteskade for ca 7 år siden.
Jeg har dårlig opplevelse med skade taksering. De må kontrollere prisen av bil reparasjon for det andre skade del.
- Prisen steget veldig i de siste årene, - ingen skadeerstatning (hadde tre dyrelegefakturer og legefakturer fra legene i Tyskland) måtte ta legetimene fordi jeg har blitt dårlig når jeg reiste til Tyskland i fjor!!! Hadde Giroavtale over flere år, plutselig har avtalen gått bort?! Jeg har aldri oppsagt noe! Skulle betale etter ny opprettning mye mer enn før?! Og det var det samme nå, etter jeg har flyttet. Men innboforsikringen har blitt det samme, bare adressen har forendret seg?! Skjønner ingenting!!!