Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
De sier først at du er gullkunde, at du hverken skal betale egenandel eller miste bonus, før de blir ubesluttsomme, og ber deg betale det dobbelte for å beholde forsikringen videre. De lover gull og grønne skoger, helt til de begynner å sende deg mail, og når du ringer de, så nekter de for å ha sagt det som har blitt sagt!
Er fornøyd så lenge jeg får et godt tilbud. Ellers god service :)
Bra kundeservice. Prisen øker hvert år. Det er bra forsikringsselskap.
Ønsker at selskapet kunne gitt pristilbud uten pruting. Automatisk gjennomgang en gang i året med skriftlig tilbakemelding.
Har hatt en full gjennomgang av mine forsikringer nå og valgte å forbli i Gjensidige. Jeg har funnet andre selskap som tilbyr noe lavere pris på bil - men ser her inne at de scorer dårligere på både kundeservice og skadeoppgjør. Jeg har generelt gode priser gjennom mitt NITO-medlemskap og det har vært relativt lite å hente på pris hos andre selskap. Jeg har hatt noen skadeoppgjør, både på hus og bil - og jeg har aldri opplevd noen utfordringer verken på kundeservice, oppgjør eller utbetalinger.
Jeg har generelt gode erfaringer med Gjensidige og har tidligere vært kunde hos andre selskap. Ved skade på bolig har de gitt hurtig bistand og fulgt opp i ettertid. Imidlertid er prisen på forsikringene litt høyere enn de rimeligste, men man må også ta i betraktning at kundene mottar utbytte som reduserer totalkostnaden.
Super kundebehandling, blide og raskt oppgjør som jeg har hatt en gang.