Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har hatt en full gjennomgang av mine forsikringer nå og valgte å forbli i Gjensidige. Jeg har funnet andre selskap som tilbyr noe lavere pris på bil - men ser her inne at de scorer dårligere på både kundeservice og skadeoppgjør. Jeg har generelt gode priser gjennom mitt NITO-medlemskap og det har vært relativt lite å hente på pris hos andre selskap. Jeg har hatt noen skadeoppgjør, både på hus og bil - og jeg har aldri opplevd noen utfordringer verken på kundeservice, oppgjør eller utbetalinger.
Jeg har generelt gode erfaringer med Gjensidige og har tidligere vært kunde hos andre selskap. Ved skade på bolig har de gitt hurtig bistand og fulgt opp i ettertid. Imidlertid er prisen på forsikringene litt høyere enn de rimeligste, men man må også ta i betraktning at kundene mottar utbytte som reduserer totalkostnaden.
Super kundebehandling, blide og raskt oppgjør som jeg har hatt en gang.
Oversiktlig på internettsiden, setter stor pris på kundeutbytte.
Godt fornøyd med Gjensidige med unntak av at jeg synes de er dyre.
Etter en skade, fikk jeg ordnet med verksted og forsikring på to timer. Oppgjøret kom også raskt.
Mistet MYE bonus ved en egenulykke selv om jeg har vært trofast kunde i alle årene etter mitt første bilkjøp for over 20 år siden uten en eneste ulykke før det fatale. Selv om ulykken er min skyld, burde jeg få noen fordeler for å være en trofast kunde. Vurderer sterkt å sjekke andre tilbud når jeg får den takken fra dere i Gjensidige.