Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har bestandig skrytt av reiseforsikringen til Gjensidige som har vært effektiv og bra. Etter en reise hvor jeg ble hardt rammet av bedbugs så mente Gjensidige at man skulle gå i og reise i nesten ett døgn i klær som hotellet, legen osv antok hadde blitt invadert av bedbugs. Kompetansen på saken var et lavmål uten like!
Gjensidige er et bra og godt selskap å være i, men er blandt dem dyreste
Synes det er for dyr forsikring på min tesla. Ellers fornøyd
Dyr forsikring, selv med rabatter. Har MC og bilforsikring med NAF rabatter
Bra kundebehandling og fått hjelp når jeg trenger, men føler de er litt i dyrere laget
I betraktning av den korte tiden jeg har vært kunde der, opplever jeg selskapet som en positiv opplevelse.
Bra: - Relativt rask behandling av (liten) lekkasjesak Dårlig: - Urimelig høy prisøkning år-til-år snitt på 8.7% over 5års periode, henger ikke på greip med kostøkning i samfunnet (f.eks. KPI) eller utbetaling av skade - Oppsigelse av forsikring uten å ta kontakt på telefon for å forklare