Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Synes Gjensidige burde premiere kunder som er lojal. Har vert kunde i over 30år og synes at det burde premieres med bedre rabbater!
Jeg har det siste året meldt skade og tyveri på reise, men har fått avslag i begge saker.
De har billig forsikring og god service. Eneste problemet er har de ikke e-faktura bare avtale-giro og er ikke flink med å trekke fra konto.
Gjensidige er en grei forsikring som dekker det meste, det eneste som er negativt er at de tar blodpris på forsikringen. spesielt om man er medlem i et forbund for billig forsikring et annet sted.
Totalt ignorert Totalkunde. Har vært kunde i 15 år pluss aldrig hatt ett problem. Ett uhell siden 2008.
God kundebehandling, rask saksbehandling og enkle oppgjør etter skade. Kundeutbytte.
Kun fakturaer med utrolig høye priser, etter min meining. Men jeg er jo tross alt 19, så det er forståelig at prisen er høy, men ikke at den er så høy. Man må passe på så man ikke plutselig blir dratt inn i en kontrakt