Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
God kundeservice og enkel selvbetjening. Da jeg var nødt til å øke kjørelengden et ekstra hakk siste mnd før "nytt år" fikk jeg tilbud om de skulle justere den ned igjen til den ønskelige kjørelengen for meg.
Samboer fikk påvist hjernesvulst ifjor på sensommeren. Vår forsikringsagent lokalt lovet at personforsikringen skulle dekke dette og at det var håp om å få noe erstatning oppi det hele (skulle jo gjerne vert den sommeren foruten), men da var det ihvertfall noe lys i tunnelen, trodde vi. Da saken var sendt til gjensidige tok det lang tid før vi hørte noe og når svaret kom var det avslag, det var "selvfølgelig" en type svulst som ikke dekkes av forsikringen. Selv om det i forsikringsdokumentene står svart på hvitt hjernesvulst. Hva i huleste er poenget med å betale masse penger i året for forsikring når man ikke får hjelp når man er så uheldig å få en diagnose man helst skulle vert foruten!?! Det er råttent er det det er... jeg blir kvalm av hele greia, samboer ble selvfølgelig skuffet og det som kunne vert et lyspunkt ble bare til en ekstra byrde. Har i alle år hatt forsikring i gjensidige og vert strålende fornøyd frem til nå... Vi bytter alle forsikringer privat, og i firmaet til samboer og kommer ikke til å anbefale noen å opprette forsikring i gjensidige. Forsikringsselskaper er eksperter på å finne måter å unngå utbetalinger på, i vårt tilfelle var smutthullet deres at legen ikke har sagt at svulsten må opereres ut, men det er fortsatt en belastning å få en slik diagnose og måtte gå på tunge medisiner som går utover livskvaliteten generelt.
Ikke som lovet da vi opprettet avtalen, ble skuffet, ønsker derfor å få undersøkt med andre selskaper.
Man ser og hører hele tiden at det lønner seg å samle alle forsikringer ett sted men gjør det egentlig det? Vi opplever at hvis man må snakke med noen - som vi helst unngår så har de ikke noen total tilbud. Du følger at du må melde deg inn i en haug med organisasjoner for å få et bedre tilbud. Men hva med kunder som har vært kunder i mange år uten skader? Som betaler regningene når de skal. Er det ikke verd noe?
Raskt og bra oppgjør. Skulle ønske det var lettere å få personlig kontakt med rådgiver. Savner systemet med personlig rådgiver. Men jeg er en fornøyd kunde.
Har ikke noe negativ å si. Syntes prisen er drøy, så jeg har nå sendt forespørsel til andre forsikringsselskap, så får vi se om det er noe å hente.
Heilt grusome!! Hatt forsikringer der i alle år for 150000 pr år. Og når ein er uheldig med ei personforsikring og skal ha ut nokon skarve kr er det ingen hjelp bare useriøst. Finner frem dokumenter som me aldri har fått når forsikringene blei inngått.