Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har et par forsikringsskader og det har gått greit bortsett en del problemer med å nå frem til saksbehandler i ferietiden. Da ble det mye surr. Ellers greie oppgjør Har i dag sittet og gått gjennom mine forsikringer bla min reiseforsikring. Har også brukt noe tid på sjekke med konkurrerende selskaper. Har da funnet noen eksempler som vist nedenfor; Europeiske dekker reiselengde inntil 60 dgr. Tryg Ekstra dekker reiselengde inntil 70 dgr Codan dekker reiselengde for Pluss inntil 120 dgr, ekstra inntil 60 dgr Frende dekker reiselengde inntil 65 dgr AIG dekker reiselengde inntil 60 dgr. Gjensidige dekker kun for 49 dgr. Det ser ut for at Gjensidige ikke følger med i tiden og forholder seg til det markedet tilbyr. De hevder at ferien er kun 5 uker og derfor mener de perioden for dekning er grei. Det tas ikke hensyn til at det er en gruppe mennesker som kan ferier lenger enn 5 uker og faller derfor utenfor på helårs reiseforsikring. Det er jo fristende å forsøke å nøste litt mere på de tilbud som finnes i markedet og se hva man få til på hele forsikrings porteføljen. Kan noen legge dette ut på Facebook for flere kommentarer?
I begynnelsen veldig behjelpelig gjennom årene, men ikke på senere tid.
Aldri hatt noe problemer, bare vært hjelpsomme. Hyggelige.
Er fornøyd med min forsikring, gode priser og bra kundehjelp.
Prisene begynner å bli høye. Vil gjerne sammenligne med andre selskap.
Gode kundebehandlere som hjelper deg raskt og effektivt. Jeg har fått rask og riktig utbetaling ved uhell. Liker også at en får kundeutbytte.
Lett tilgang til alle spørsmål basert på internett, får tidmessige opplysninger om forsikringsdekningen og har en utmerket bonusordning. Deltar i mulige tiltak med forslag for å redusere årspremien. Lett tilgang til kundeinnstilt personell på telefonhenvendelser.