Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har aldri hatt noen problemer. Møter alltid hyggelig betjening når jeg ringer.
Hører ikke fra dem. Betaler bare. Dårlig på kundeoppfølging. God på oppgjør ved uhell, utenom reiseforsikring. Reiseforsikring er ikke god nok.
Konkurransedyktig på pris og helt ukomplisert ift. en erstatningssak jeg hadde. Anbefaler Gjensidige til alle jeg kjenner.
Gunstig pris på forsikringer. Gjensidige har mange lokalkontor utover i distriktene, noe som gir lettere tilgjengelighet for brukerne, der en kan få direkte kontakt med rådgivere. Resultatet er, etter min mening, en god personlig service for kundene.
Har vært i kontakt med kundeservice, eller mangel på det. Noe mere vil jeg ikke omtale de med.
+ Raskt skadeoppgjør reiseforsikring, ikke dyrt. - Ingen chat mulighet og vanskelig å komme i kontakt med hvis de skal ringe opp igjen. Leverer tydeligvis ikke innboforsikring i sitt navn.
De få gangene uhellet har vært ute så har det vært trygt å måtte forholde seg til et selskap som Gjensidige! - det er enkelt å rapportere inn skade/uhell enten online eller via telefon - de er veldig raske og proffe med å følge opp og gir ryddig og høflig tilbakemelding og ikke minst raskt og ryddig oppgjør - maks innen 24 timer. De har og direkte oppgjør mot veterinær når kjæledyr blir syke og trenger behandling, noe som i verste fall kan være en kostbar affære.