Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har ventet i 2,5 mnd. uten at selskapet på den tiden har klart å fremsette en selvstendig verdivurdering på et kjøretøy som de har konkludert at må kondemneres. Det er på samme tid ikke gitt noen beklagelse eller forklaring på at en har så lang saksbehandlingstid annet enn at en «venter på tilbakemelding fra fagansvarlig». Har besluttet å bytte selskap da jeg ikke kan ta risiko ved å bli uten kjøretøy /oppgjør over så lang tid.
Fast kunde gjennom mange år og har bare gode erfaringer med de fleste av mine forsikringer. Pris på bilforsikringene kan justeres når jeg har behov.
Jeg hadde forsikring gjennom firmaet jeg jobbet i. Ble brått syk og fikk utbetalt pensjonsforsikring i flere år. Dette viste seg at de hadde gjort en feil. Hadde vist blitt syk for tidlig. Det er jo ok, men jeg ble trukket alle investeringer uten beskjed på noen som helst måte. Tapte masse penger, har vært i kontakt med tre kundebehandlere på tlf og mail som sier de lover å rydde opp og betale tilbake. Ikke hørt noe på mange mnd. Gitt opp, men det er vel det som er meningen.. Anbefales absolutt ikke.
God kundeservice, rask saksbehandling og gode på forsikringsoppgjør.
For dyre, ellers meget hyggelige. Grie og raske oppgjør når uhellet har vært ute.
Som første gang kjøper av leilighet så får jeg anbefalt forsikringer jeg bør ha, INNBO PLUS!! Så kommer min første ordentlig skade varmtvannstank, da får jeg svar jeg har feil forsikring for dette. Borettslaget må betale sier dem, men i mine forskrifter er dette tull.
Ikke kundevennlig, klarte ikke å betale månedspremie og ble umiddelbart satt opp for å betale hele årspremien. Det var ikke akkurat enklere.....