Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
They could improve customer service. Requested support several times with little success
Premieøking uten fornuftig forklaring og forskjellig forklaring fra to kundemottagere.
Helt elendig kundeservice, ble regelrett lurt for flere tusen kroner som følge av miksing og forandring av avtale uten forvarsel, selv når selskapet ble gjort oppmerksomme og vel dokumentert om dette, så gjorde ALT for å unngå denne saken uten å rydde opp, selv om alt var vel dokumentert til dem.
God erfaring, seriøst selskap, litt stiv pris på forsikring, men ellers helt ok.
Har hatt Gjensidige i mange år og alltid vært godt fornøyd. Blant de laveste prisene og kundeutbytte i tillegg. Ved småting som glasskade på bil og reiseforsikring har det fungert strålende, man betaler egenandel der og da og er ferdig med saken. Reiseforsikring ved skade det samme, en telefon og så kommer erstatning på konto. Skjønner imidlertid hvorfor det er slik: De gangene man får tilbake 5 tusen på forsikringen, så tjener jo selskapet fortsatt 25 tusen på oss det året. (betaler vel 30k i året.) Men man får jo noen kroner tilbake og er strålende fornøyd der og da. Når vi da fikk en større skade på hytta (flere hundre tusen), var alt mye vanskeligere. Månedsvis uten en avklaring, og vi ligger an til å tape 150-200' hvis oppgjøret blir som skissert. Vi er i en klageprosess, så det kan jo bli greit til slutt, men det var ikke slik jeg trodde det skulle være. Hvis en større sak skulle skje er jo forventningen at man får hjelp og en rettferdig erstatning, og slipper å mase og passe på alt mulig. De færreste opplever jo ikke større skader, men det er jo for de store skadene man har forsikring. Vi har ikke forsikring for å være dekket hvis vi får en liten bulk på bilen eller for å få erstatning for en mistet koffert. Vi har forsikringen i tilfelle bilen totalvrakes eller huset brenner ned. Og når større skader oppleves som et mareritt er i alle fall dette feil selskap for oss. Vi betaler heller litt mer hos noen andre eller får dårligere dekning på småting. Det viktigste for oss er å være skikkelig dekket i tilfelle et større uhell. Og vår efaring er veldig negativ her. Man har jo klagemuligheter så jeg regner med at oppgjøret blir "riktig" til slutt men når man først har kommet i en fortvilet situasjon så ønsker man ikke å bruke nasse tid og krefter og periodevis miste nattesøvnen.
Trivelege og kunnskapsrike Gjensidigetilsette på kontoret i Surnadal
Er godt fornøyd, har kun benytta meg av den 2 ganger når jeg har punktert og trenkte assistanse,