Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fornøyd med gjensidige men er dyre på enkelte bilmerker.
Jeg/Vi har hatt 8-10 forsikringer i Gjensidige i veldig mange år. Vi har hatt lite skader, men hadde et skadeoppgjør i 2020 som ble håndtert veldig bra. Ikke noe å utsette på dem.
Ryddig og setter pris på personlig kontakt med en fast rådgiver. Hjemmesiden er blitt veldig oversiktlig og bra. Setter pris på bonus utbetalingen 1 gang i året.
Har hatt en brannskade på kårbolig og er godt fornøyd med skadeoppgjøret.
fornøyd med oppgjør og utbetaling etter skade etter påkjrsel
Veldig fornøyd,men ble for dyre på bilforsikring ved bytte av bil. Jeg er medlem i NAF, så jeg burde fått den rabatten? Jeg ville fortsatt ha Gjensidige men di ble alt for dyre på ny bil Rav 4 ladbar hybrid. Takk for den tiden vi hadde sammen. Håper jeg kan komme tilbake. Hilsen Arne Nilsen.
Kaotisk og generelt dårlig kundebehandling, vanskelig å komme i kontakt med. Vimsete og tilfeldige beslutninger på hva man får i oppgjør på innbo-siden. En konstant opplevelse av at SSG og Gjensidige skylder på hverandre for at vi som kunde ikke mottar oppgjør og reparasjoner osv. i henhold til forsikringsavtale. Som kunde sitter man igjen med en følelse av maktesløshet og at man ikke har fått det man har betalt for i årevis før man plutselig måtte faktisk bruke forsikringen. En følelse av å ha blitt lurt.