Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hadde et uhell med bilen vår for et års tid siden. Opplevelsen vi fikk hos Gjensidige var super. Rask telefonsamtale med en kundekonsulent som fikset verksted og leiebil. Samme kundekonsulent fulgte saken vår hele veien, og tok kontakt flere ganger for å sjekke at alt gikk på skinner for oss. Uhellet kostet skjorta (bonustap), men det er som det er. Fikk en ryddig oversikt over utleggene Gjensidige hadde hatt, og valg om å ta det på forsirkingen eller dekke dette selv. Etter bonustapet gikk ville jeg sjekke pris mot andre leverandører, og da var Storebrand vesentlig billigere. Byttet derfor dit, og håper de eventuelt leverer samme service når vi en gang trenger det. Anbefales!
Har aldri hatt problem med "Gjensidige". Alltid bra sevice og erfaret og hjelpfull ansatte!
Er altfor dyrt å forlenge tiden på reiseforsikringen, for eksempel 6 måneder.
Imøtekommende og god service. Raske til å gjøre ting lett forståelig.
Det er andre året på rad at Gjensidig Forsikring ikke gir beskjed om at en betaling er satt til forfall og deretter presentere en regning for purregebyr!!! Det hjelper heller ikke at Gjensidige Bank har den mest bruker uvennlige nettbank i Norge.
Vi har hatt samlede forsikringer i gjensidige i over 30 år. Vi har forsikringer på hus/innbo, hytte, to biler, fire person og ulykkesforsikringer, katter, hest, båt/henger, reise samt spesialforsikringer. Vi blir stadig minnet om at vi er gode kunder ved samtaler, såkalt fordelskunder. Vi har aldri hatt betalingspåminnelser eller misligholdt noe, knapt nok fått bruk for forsikringer. Allikevel må vi forhandle priser annen hvert år med tusener å spare. Prisene øker uten at vi tenker på det gjennom året. Nå har vi byttet til Nemi, med langt bedre betingelser og over 6000,- spart i året. Gjensidige kalte oss fordel plus kunde? TULL!
Er så langt godt fornøyd med Gjensidige, men har ingen erfaring med skadeoppgjør.