Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Selskapet benytter roboter til å motta skademeldinger. Det er sikkert vanlig og i utgangspunktet ok under forutsetning at de fanger opp saken riktig. I mitt tilfelle bommet roboten kraftig, og upresisheten ble videreført i saksbehandlingen, dessverre.
Ble 400 kr billigere i måneden ved å bytte til gjensidige.
Har hatt skade på bil. Reparasjon og alt knirkefritt.
Vanskelige å komme i kontakt med om spørsmål. Uforholdsmessig dyrt!
Gjensidige er fantastisk !! Fikk alltid rask hjelp.
Har hatt selskapet i mange år og stort sett vært fornøyd. De har hurtig og effektiv saksbehandling. Hadde en naturskade med en meget negativ og tidkrevende prosess. Gjensidige kjøper bygningsskade takst tjenester av underleverandører som lever av å minimere skadeutbytte for Gjensidige. Min erfaring var at det var treg respons, unøyaktig taskt, lite interesse/motarbeiding av mine synspunkter før jeg førela rapporter som støttet mitt synspunkt.
Uten en skade blir forsikringen dyrere og dyrere for hvert eneste år, selv med skadefri kjøring og "foreningsavtale". Andre selskap tilbyr bedre produkt til en rimeligere pris.