Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg har tre biler med deg og hvorfor jeg ikke har rabatt på en tredje bil, jeg tenker på å endre forsikringen min.
I vilkårene for reiseforsikringen står det at man er dekket "dersom akutt sykdom rammer nøkkelperson eller dennes familie". Jeg skulle reise med fly til min venn i jula, og hadde ikke annet sted å bo (eller økonomi) til å ta inn på hotell. Så ble denne vennens mor akutt syk, han måtte reise vekk selv og jeg måtte avbestille hele flyreisen. Forventet, etter å ha lest vilkårene i forsikringen, at dette ville dekkes, men nei. Dermed tapte jeg over 5000 kr. Kan tydeligvis ikke stole på at det som står i vilkårene faktisk gjelder hos Gjensidige.
Har ikke, så langt, funnet et selskap som har gitt meg bedre pris på forsikring. Har vært aktiv gjennom flere år når det gjelder å innhente tilbud fra flere selskap.
Det går veldig sakte og hører lite fra takstmann og lang tid på om skaden er dekket. Det som kan bli bedre etikk, moral og en stor dose med folkeskikk.
De er supre på service, litt trege på å følge trender som f. eks. bonustap.
Det var greit, det er bra, det var god, det var hyggelig folk.
Gjensidige var rask til å rekvirere takstmann etter vannskade. Deretter bekrefta dei også raskt at det var ein forsikringsskade. Sidan har det berre vore tullball og ingen informasjon. Kom meg ikkje inn på min side, og ba om at skadeoppgjeret blei sendt på epost. Skjedde ikkje. Har tatt to telefonar etterpå for å finne ut kva er dekninga. Har også sendt skriftleg til Gjensidige sin Kundeservice. Ingen reaksjon. Etter ei ny veke veit eg framleis ikkje kva slags dekning eg får. Det er, sant og seie, ei behandling som ikkje fortener ståkarakter!!!