Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Kaotisk og generelt dårlig kundebehandling, vanskelig å komme i kontakt med. Vimsete og tilfeldige beslutninger på hva man får i oppgjør på innbo-siden. En konstant opplevelse av at SSG og Gjensidige skylder på hverandre for at vi som kunde ikke mottar oppgjør og reparasjoner osv. i henhold til forsikringsavtale. Som kunde sitter man igjen med en følelse av maktesløshet og at man ikke har fått det man har betalt for i årevis før man plutselig måtte faktisk bruke forsikringen. En følelse av å ha blitt lurt.
Har vært kunde i ca 15 år, og alltid raskt og greit oppgjør etter uhell og skade. Og de første ca 12 årene var de veldig hyggelige og smidige. Men har de siste årene blitt litt "arrogante og avvisende" når jeg ber om et bedre tilbud.... Og prisen har steget veeeeldig de siste årene.....
Generelt fornøyd med forsikring fra Gjensidige. Hvis noe skjer, behandles det raskt og effektivt. Men det koster litt for mye, synes jeg.
Fikk tilbud og lavede avtale om bilforsikring til 5000 pr år og kjøpte specifik bil med det innregnet i budgettet. 15 dager efter avtalen trådte i kraft satte de prisen opp til over 8000, uten forklaring og fikk ikke annen info enn at der var kommet nye forsikringsdokumenter.
Bare tull! Vanskelige å få tak i, står ikke åpningstider noen vei - ikke når du ringer nummeret engang! Ikke nok med det, de har ikke e-post! Dersom du liker å få oppklart problemer anbefaler jeg på det sterkeste å styre unna dette fjaset.
Grei forsikring, ingen problemer med selskapet, men litt dyrt for en studentlommebok
For andre gang er min bil ilagt kjøreforbud og dagsmulk pga feil og rot fra forsikringsselskapet. Første gang glemte de av å registrere bilen og jeg ble ikke informert om dette da bilen var nykjøpt og jeg ble avskiltet. Denne gangen har de send regninger og sensetive information til feil sted til tross for at jeg har ringt og etterlyst dette i et halvt år.