Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
For andre gang er min bil ilagt kjøreforbud og dagsmulk pga feil og rot fra forsikringsselskapet. Første gang glemte de av å registrere bilen og jeg ble ikke informert om dette da bilen var nykjøpt og jeg ble avskiltet. Denne gangen har de send regninger og sensetive information til feil sted til tross for at jeg har ringt og etterlyst dette i et halvt år.
Vanskelig å komme i kontakt med. Når du ringer må du gjennom ikke mindre enn 8 omganger med menyvalg om du har spørsmål til fakturaen. Når du endelig kommer igjennom får du beskjed om å sjekke nettet via en SMS. Gjør du det brytes telefonforespørselen og du får en chatte-mulighet stedet. Personen på chatten var imidlertid veldig hyggelig og forklarende.
Får den bistanden jeg trenger når jeg lurer på noe
God erfaring, kjapp tilbakemelding og oppgjør. Noe dyrt
det er et greit selskap som gjør det de må i disse tider
God pris på forsikring (er meldelm av Tekna) rask skadeoppgjør
Jeg ønsker bytte selskap, da jeg har vert kunde i mange år, premien stiger og stiger og nå syns jeg at nok er nok.