Ibis Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Byttet til IBIS nylig og kjente de ikke på forhånd. Kundeservice var veldig behjelpelig med å finne rett forsikring og en meget god pris. Vi var dessverre uheldig å hadde en skade der vår nye bil ble kondemnert. Oppgjøret gikk meget raskt og vi er veldig fornøyd med IBIS sin måte å håndtere skader på! Alle gangene jeg har ringt de, både kundekonsulent, takstmann og saksbehandler har jeg alltid fått svar meget rask og ingen telefonkø. Anbefaler virkelig IBIS til andre! Kunne ikke blitt mer fornøyd.
Fikk da min bilforsikring ned betraktelig og betaler nå kun 7000kr i året for min kjære Mazda 3. Eneste selskap som kontaktet meg på mail og kom med et godt tilbud som jeg bare aksepterte med en gang.
Jeg syntes denne forsikringen er god og den anbefaler jeg.
Vår kundebehandler har gjort en god jobb med å følge oss opp i overgangen til Ibis, ble også billigere enn ho DNB.
Jeg fikk 4 forsikringer (2 biler, innbo og husforsikring og en ulykkesforsikring) til 5000 kr mindre enn hva Gjensidige klarte å levere til meg, pluss at jeg har bedre vilkår i forsikringene enn jeg fikk hos Gjensidige. Jeg har en personlig kontaktperson i selskapet, som gir meg veldig god veiledning hvis jeg skulle trenge noe. Dette hadde jeg ikke muligheten til i Gjensidige.
Aldri hørt om selskapet før og ble positivt overrasket både prismessig og mest viktig menneskelig: synes at positivt og lytende kundeservice er mest viktig og dette gir IBIS utmerket!
Jeg valgte Ibis forsikring, da jeg i tillegg til å få et godt tilbud, også støtter en god sak. Overskuddet går til veldedige organisasjoner, som blant annet Frelsesarmeen og kirkens bymisjon. Jeg hadde i tillegg en hyggelig samtale per telefon.