Ibis Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Sett under alt, ble jeg nettopp kunde så har ikke mye å vise til når det kommer til erfaring med dem. Men ut fra samtalen jeg hadde, tillitten jeg fikk og det Ibis står får som som en grunnpilar er terningkast 6! Jeg håper tillitten mellom meg selv og Ibis går begge veier slik at dersom noe skulle oppstå har jeg de i ryggen klar uansett når det måtte være. Er noen i tvil, ring å snakk med de selv. Du vil IKKE angre! Nok en gang til den kundebehandleren jeg snakket med; TUSEN takk!
Ibis ga meg det beste tilbudet da jeg gjorde en sjekk blant flere selskaper i 2021. Ved henvendelser er det enkelt å kunne ringe en fast rådgiver. Det hjelper at hun i tillegg er fremoverlent og støtter meg raskt og proaktivt. Ved nytt år så steg dessverre prisene noe, men det var tydelig og enkelt forklart hva som var bakgrunn og størrelsen på økningen.
Enkel overgang så langt, så vil fremtiden vise om det levert opp til forventninger
Fekk god og rask informasjon. Godt tilbud. Kundeveiledaren var flink til å forrklare kva som ville vera det beste for oss og sendte fort oversikt med tilbud og viktig info.
Dårlig at de sendte ett tilbud om fornyelse som var så mye høyere. Burde lest igjennom det før de sendte det. Positivt. De kontaktet oss i etterkant og kom med ett nytt tilbud.
Andre forsikringsagenter blir stumme da jeg forteller hva jeg betaler for bil- og boligforsikringen min. Det må være et godt tegn! Nettsiden, og oversikt over betalinger kan nok bli bedre, men heldigvis finnes det svært hyggelige og kompetente folk å snakke med hvis man trenger hjelp. Ser ikke for meg å bytte forsikringsselskap i fremtiden. Storfornøyd!
Dette selskapet er veldig flink til å få til en god avtale på pris å ordning på flrsikringen, kjapp og presis service. Hyggelig kundeservice