If Skadeforsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Den er for dyr, ellers har jeg ikke noe å utsette på den.
Ble lovet å hente bonus ved overgang fra gjensidige, If ga blaffen jeg reagerte først året etter da var bonusen fra Gjensidige utløpt. Startet med 0 i bonus.
Rask respons og grei saks behandling. Behagelig personell.
Imøtekommende og raskt oppgjør ved skade. Viktig å tenke på før og etter en skade. IF er flinke på begge områder
Jeg meldt inn skade på bilen der det var ikke min skyld. Skadet begge dører. Ble oppfølgt av en If persoen i en stor svart Mercedes, stoppet meg i veien for å se på skaden. De sendte meg til en takstmann av sin egen vilje og konkluderte at de store skadene på dørene er fra før og takst er på 6500 kr. Bilen er bare 3 år gammel og begge dører må byttes. Dem vil ikke gi en øre over 6500. Har alltid vært en If kunde med bonus på 75%. Når målet til firmaet er ikke å hjelpe kunden menn jobbe for sine egen interesse da blir situasjonen HÅPLØST
Eg har alltid fått god service der. Har ikkje brugt mye men det lille eg har hatt brukt for if. Er det bare godord å si.
If tar overpris av sine kunder og tilbyr de dyre forsikringer med dårlig dekning, den eneste som får noe ut av det er IF i tillegg er de veldig dårlige på informasjon
Er fornøyd med If, men synes de er litt dyre, så vil derfor sjekke markedet litt.
De har ingen problemer med å ta imot pengene, men når de skal gjøre jobben sin så sier de motsatte av hva de selv har skrevet i sin egen hjemmeside. Aldri igjen, anbefaler ingen å velge IF!!
Bil og hundeforsikring er dyre. Ønsker noe rimeligere om det er mulig fra If eller andre forsikringsselskap.
Ikke noe problem. Jeg har ikke opplevd noe negativ. Kundekonsulenter var alltid snille og til å hjelpe med informasjon eller råd når jeg trengte det.
Jeg reiste med bil på ferie men bilens girkasse stoppet å funke. Kontaktet If og fikk absolutt ingen hjelp og gjorde alt bare for å unngå å takle situasjonen Anbefaler sterkt å ikke være kunde!
Bra kundeservice, billig, raskt svar på pris osv..
Er ikke alltid de er rimligst på årspremien, men hvis du har behov for forsikringshjelp er dette uten tvil selskapet du burde stå i! Fantastisk kundebehandling, raskt og kunnskapsrike svar som virkelig hjelper. Få deg din egen rådgiver som du kan sparre litt med, og har du det, er du i trygge hender! Kanskje litt kostbart før skade, men uten tvil rimeligst og best etter skade!
Jeg advarer alle om å bruke IF forsikring. Når du først trenger hjelp får du absolutt INGENTING igjen for å være kunde av IF. Bestilte reise til Thailand, uvisst om zika-viruset. Da vi fikk beskjed av helsepersonell, lege osv om dette ble vi frarådt om å reise, ettersom jeg er gravid. Vi tok kontakt med if forsikring for å avbestille turen å få retur på betalingen. Dette ville de ikke dekke. Dette er ikke normalt i følge flere andre forsikringer. Etter vi har pratet med flere kundebehandlere virker hele IF forsikring veldig useriøst. De kan verken svare på spørsmål, eller ta oss seriøst. Om vi skulle fått noe som helst gjennom dem, måtte skaden ha skjedd, før man eventuelt får noe erstatning. Skaden reines som dødsfall, sykdom eller ulykke. Legeerklæring, å alle mulige helsepersonell som fraråder oss sterk om å reise er ikke godt nok.. ANBEFALES ABSOLUTT IKKE!
Jeg samlet inn tilbud fra flere forsikringselvskaper, deriblant IF. IF valgte å ikke inkludere alle sine priser på tilbudet, og kom derfor billigst ut, jeg ringte dem for å bekrefte tilbudet, og i kundeservicen sa de at tilbudet stemte. De var ca 3000 NOK billigere en konkurrentene. Ved første regning hadde de lagt på 6000 NOK over pristilbudet uten noe annen forklaring på at tilbudet de hadde send var mangelfullt.