If Skadeforsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Det var ikke meg som si opp avtalen. IF seg selv si opp. Jeg rang hvorfor de ikke sendt faktura slik de gjorde forrige år. Men de sa at prisen økt 2 ganger enn i fjor uten jeg ble involvert i ulykke og belastet dem erstatning. Dessuten sa de opp på dagen. Jeg har vært på ferie i utlandet og det var vanskelig for meg å opprette ny avtale med ny forsikringsselskap. D.v.s de har ikke gitt meg oppsigelse og fikk ikke opplyst om saken for jeg rang og sjekke om hvorfor de ikke sendt efaktura.
Kundeservice har utført en god jobb. Ordner fort opp i ting.
Dårlig med for stor betaling av reisedager over 60 dager til Spania. Minste pensjonist.
Synes prisen er blitt i høyeste laget, det er eneste innvending ellers er jeg veldig fornøyd.
Litt tregt å få kontakt av å til, sene svar på epost, i overkant på pris på en del enda jeg har NLF avtale. Greie oppgjør ved skader, koselige folk, som var enklere å treffe før 02400.
Prisen tror jeg er grei. Det jeg synes er dumt er at jeg hele tiden må følge med på at det blir betalt inn riktig beløp. I år f.eks har jeg blitt trukket ca 3500kr for mye. Dette ble selvfølgelig ordnet opp i når jeg ringte å snakket med dem, men dette skulle vært unødvendig i mine øyne.
Veldig god service og personlig kundekontakt er veldig bra. Det negative er pris, IF er dyrt men det kan hende det lønner seg. Veldig fornøyd kunde.
Ikke noe bra, dårlig kommunikasjon da jeg kjørte kolliderte med en lite reinflokk. If dama var veldig streng og 2x jeg ringte var det strengt å prate om uhellet. Veldig dårlig forståelse med damene som svarte ifjor mars måned. Jeg er ikke tilfreds med service med if forsikring. Veldig frekke de damene som satt i tlfservice.
Har bare positive opplevelser med If. 😀 Har alle mine forsikringer her, rask, hyggelig og tilfredsstillende, går aldri mere enn 3 dager før oppgjør kommer og super koselige kundebehandlere🌟🌟🌟🌟🌟
Dårlig service og oppfølging. Prøver å slippe unna ansvar.
Ingenting er dårlig, har møtt velvilje over hele fjøla ang. god service
Arrogant og lite hjelp når jeg fikk skade. Har vært kunde i mange år og for første gang meldte jeg inn skade.
Ble utsatt for skadeverk på min nye bil idag.. Viking kom på stedet med leiebil på planet og henta min bil. Veldig koselige agenter på if forsikring. Anbefales på det varmeste!
Norges ubestridte beste forsikringsselskap. If har alltid, uten unntak, vært imøtekommende og hjelpsomme ved tegning av nye forsikringer, samt god, rask og fullstendig kundestøtte ved uhell. Norges ubestridt beste forsikringsselskap. Dere med fordel kunne hatt flere branches i andre land, samt rimeligere forsikringspris så målgruppen favner hele forsikringsmarkedet.
Svært fornøyd, men høy pris. Svært fornøyd med skadeoppgjør.
Jeg har alle mine forsikringer i if. Priser er konkurransedyktige og i de tilfeller jeg har hatt behov for assistanse ved uhell o.l. , har jeg blitt møtt med kun stor velvilje og forståelse. Av de jeg kjøper varer og tjenester fra, kan ingen måle seg med if når det gjelder service og oppfølging. Saksbehandlerne er helt fantastiske.