If Skadeforsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Årlig totalsum for forsikringer stemmer ikke med det som er betalt. I dette tilfellet skal den årlige summen være ca. 40.000,- mens den virkelige summen er 50.000,- Dette gjør If ved å sette perioden som vises på den dyreste forsikringen til 6 måner. Anbefaler alle å sjekke dette nøye på hjemmesiden til If.
Gode erfaringer med if. Men ønsker et tilbud på forsikring på ny bil en Volvo ex30 som skal leveres i juni då.
Enkelt og greit å ha forsikring i IF Godt fornøyd!
Di kom med en tilbud pris var ok Nå jeg skulle tegnet ny så kom di med en høyere pris
Dem var bra på å utbetale når det gjalt reiseforsikring, men bil, innbo og båt var dem vrange på.
Spesielt innboforsikringen og reiseforsikringen samt hundeforsikringen er bra. Men så må jeg tilføye at jeg ikke har hatt skader hvor jeg har hatt behov for forsikringen. ALLE forsikringsselskaper er alltid fornøyd så lenge man betaler premien til riktig tid og uten å ha skader som medfører at selskapene må betale..
Følger ikke opp. Stter opp prisen og høre ingenting, får ikke svar på henvendelser til kundeservice.
Jeg føler meg lurt. Jeg satte opp kjørelengden og det viste seg at det ble for dyrt for min økonomi. Når jeg prøvde å bytte til et annet selskap fikk jeg en faktura på 3200kr så jeg valgte å bli hos IF. Jeg endret da til ansvar i håp om at det ville bli billigere, det viste seg at det fortsatt var for dyrt. Jeg fant et nytt selskap som kan gi meg samme forsikring for 800kr mindre enn if, men da skulle if plutselig ha 5000kr. Ikke velg if om du er ung sfåfør
Etter å ha brukt kredittkort i de siste 14 årene på reise til Spania opphørte denne muligheten når jeg fylte 80 år. Ringte IF for å få tilbud på en helårs reiseforsikring. Jeg fikk oppgitt at premien var 16 000 kr pr. år. Du leser ikke feil kr 16 000, kr 16 000, kr 16 000. Heldigvis har min kone fortsatt et pensjonist medlemskap i Fagforbundet. Her fikk vi en helårsforsikring gjennom Sparebank 1/ Fremtind på kr. 2600. Du leser ikke feil kr.2600. Og som vanlig argumenterte IF om prinsipp ved forsikringer. Og til slutt kom kjepphesten fra IF om at jeg va forsikret hver gang jeg gikk ut av huset. Har aldri hatt noen skadetilfeller til butikken eller til sentrum av Oslo. Kjekt å ha, kjekt å ha, kjekt å ha BLA BLA. Har du brukt reiseforsikringen på handletur i Norge.
I alle år som jeg har vært kunde og det har oppstått en skade eller noe har jeg ikke noe negativt å si om selskapet eller ansatte
Har vært hos If i 26 år med super forsikring og da jeg ble ufør for noen år siden anbefalte en ansatt å starte en sak for å få utbetalt angående uførheten. Fram og tilbake i over 1 år, mange spørsmål angående irrelevante opplysninger og prøver med all sin makt å slite deg ut mentalt for å slippe å betale. Vilkår som er lagt opp for å lure deg og finne smutthull i enhver sak er noe de er gode på. Fikk 100% avslag tilslutt etter nesten 14 måneder med kamp på noe som burde tatt 1 måned og blitt godkjent. Uføreforsikring som ikke betaler deg når du blir ufør. Når de først betaler deg i saker får du svært lite utbetalt i forhold til andre forsikring selskap. Prisen du betaler for deres forsikringer er svært dyre og behandlingstiden er ekstrem lang. Alt i alt en gjeng med kriminelle du bør styre langt unna.
If leverer forsikring akkurat slik det skal være. Jeg har dessverre måtte bruke både reise og innbo forsikring. Men når uhellet har vært ute så har If vært helt fantastiske. De har hjulpet både med rådgivning, oppfølging og utbetaling uten noen problemer. Når noe skjer så er det slik hjelp man virkelig trenger. Takk
Kjapt å få oppgjør på reiseforsikring. Superdekning , så jeg trenger ikke alle småforsikringer du blir tilbudt ved feks kjøp av mobil. Koste endel å ha forsikring, men føler meg trygg hos If
Bra forsikring og bra oppfølging ved skade, men absolutt alt for dyrt og da blir det dessverre kun middels karakter.
Fikk ikke hjelp til og utbedre skader av mus i vegger.En nabo fikk boligen totalrestaurert.Vurderer og bytte forsikring.
Har den siste tiden måttet kontakte kundeservice 2 ganger for å forstå fakturaene deres. Møtt med arroganse fra kundebehandler begge gangene. Kanskje årsaken er at de ikke selv forstår fakturaene, og føler at vi plager dem ved å be om forklaring?? Dårligere kundebehandling er det lenge siden jeg har opplevd