If Skadeforsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hadde brann i hytte og ble godt ivaretatt i ettertid..
Reparasjon av bil var svært mangelfull. If forsikring åpnet saken, men takstmann nektet. Snytt for reparasjon på ca. 60.000 kroner. Jeg burde ha hørt på advarslene når det gjelder If forsikring. "Kjent for å betrakte kunde som kjeltringer til det motsatte er bevist" var advarslene som som ble gitt. Jeg mener takstmannen burde følge bedre med på hvordan enkelte verksteder gjør jobben framfor å kjempe mot kunden. Etter min og svært mange andres mening (søk i google og les selv), det frekkeste og minst kundevennlige forsikringsselskap i landet.
God,er meget fornøyd,men kanankje prisen er for høy.
If har vært den billigste og med gode vilkår. Jeg ønsker å kontrolere om defremdeles er billigst
God kundeservice. Imøtekommende ansatte. Bra priser på forsikring.
Grei behandling men ble litt dyr på bobil i år.Ellers bra pris på andre forsikringer i forhold til andre selskap
If har egentlig blitt veldig dyktige i forhold til hva de en gang var. Men redd de begynt bli for store. De har fått en helt annen holdning til kunder, føler de blåser i deg. Før hjalp de deg med nesten alt, fant en løsning på det meste. Ikke nå lenger, jeg brukte de i 11 år. Jeg la igjen nesten 30k der årlig. Fikk 1 purring på 1 regning, så var det hos Intrum med en gang. Mine forsikringer sperret, og dags bøter på biler.
Her må det skjerpe seg.,.,,,,/—,,/:, hvis du uheldigvis sier opp noen forsikringer for å spare tar de og setter opp alle prisene på de som er igjen hod de
har hatt if i mange år,men byttet til storebrand ,sparte økonomisk på det.
Urimelig økning på bilforsikring. Skal være best på Porsche, men ikke nå lenger
Jeg ønsket å kjøpe tilleggsforsikring til min nye bil og skrekken begynte. Jeg har ingen tilgang til kontrakten og forsikringsvilkårene, ingenting samsvarer med det personalet forsikret meg. Veldig inkompetente og uprofesjonelle mennesker. Jeg ba om at den forrige kontrakten skulle gjeninnføres, og de vet ikke hvordan de skal gjøre det. De lurer og lyver, alle sier noe annet fordi du ikke har en rådgiver. Jeg leter etter et annet selskap å bytte fordi jeg ikke har sett en slik mangel på kompetanse.
Synes de er dyre. Ellers bra service. Men som total kunde der,er det lite fordeler
Rask og saklig behandling med god og positiv oppfølging.
Har vært godt fornøyd, men er missfornøyd med prisen. Blir lei av at vi må betale for de uvørne og som stadig må få utbetalinger. Vi som ikke har skader ol. Burde bli mer satt pris på.
IF har bra kundebehandling og god P nettside og app. Min erfaring er at if har enkle og ukompliserte skadeoppgjør for meg som kunde.
Dårlig respons på skade. Ikke iht markedsføring. Alt for dyr ift produkt.