If Skadeforsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ingen oppfølging, sinte saksbehandlere som ikke svarer på spørsmål og er kverulerende. Svarer motvillig på spørsmål. "Ikke tid til å snakke med deg" holdning. Og ekkel i tonefall generelt. Nei, rett og slett helt forferdelige! Ubehagelige å prate med. Veldig glad jeg byttet, skulle aldri kastet pengene mine etter et så forferdelig forsikringsselskap.
Tilbyr ikke veteranforsikring på kjøretøy. Tilbyr ikke overføring av bonus fra ett kjøretøy til et annet.
Kjempegod service og hjelpsomme kundeservice. Oppgjør samme uke. Men synes prisene er høye.
Noe lang behandlingstid ved spørsmål og forandringer.
Grei kundeservice, forholdsvis rask utbetaling, kunne vært billigere.
Jeg syns if har fungert bra for meg. Har hatt en skade hos if og opplevde ikke problem ved oppgjøret.
Alt er bra, fire biler, to båter, hytte, hus, innbo, tilhenger. Ingenting å utsette på noe.
Rask og effektiv behandling ved skadeoppgjør, riktignok lenge siden.
God service, god oppfølging, raskt og korrekt oppgjør etter skade.
Vi har tidligere hatt IF, byttet selskap i januar. Fikk tlf her om dagen, dvs i mai, der dem ønsket oss tilbake som kunde. Fikk tilbud på mail, der har blant annet bilen økt med over 2000 kr i året, dette til tross for at vi har gått ned på km fra 20 000 til 12000. I tillegg oppfattet jeg kundebehandleren som veldig arrogant og nedlatende mot andre selskap, slikt skaper avstand hos meg. Man skal ha respekt for konkurrentene og omtale dem på en positiv måte, i tillegg bør man bære rimeligere enn seg selv når man skal komme med tilbud.
Bra service og raske tilbakemeldinger.
Jeg betaler alt for mye. Jeg syns de har dårlig kundeservice.
Lett å få tak i og alltid hjelp å få. Behjelpelig med alle spørsmål.
Alt er supert.... Aldri hatt noen problem med det... Det synes jeg er supert.
God kundeservice og fornuftige priser. Er godt fornøyd med måten det behandler meg som kunde.
Kontakt er fraværende. Ellers regner jeg med at forsikringene fungerer so de skal.