If Skadeforsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fikk uforskyldt skade (påkjørsel bakfra). Skadeutbedring og leiebil ble ordnet på beste måte.
Etter å ha mistet nesten alt jeg eide i flommen på Østlandet i 1995, er betydningen av å ha et godt forsikringsselskap i ryggen alfa og omega. Og det hadde jeg så absolutt den gangen med IF. Jeg visste jeg var godt forsikret i et trygt selskap. Ikke det billigste, men det beste. Jeg husker med ydmykhet all den empati, forståelse, det gode samarbeide vi hadde med de fra dag en etter å ha evakuert med hund og fire puser. Vi ble tildelt bolig samme dag og gitt 25000 til påløpte utgifter. Vi sto der ribbet, helt fantastisk for oss. Jeg ble fulgt over eteren som et flomoffer av nrk radio... Over de fem døgnene huset sto i vann og var 80% skadd men de fikk ikke et eneste negativt ord om IFs behandling som mitt selskap. Alt gikk helt smertefritt og jeg var så fornøyd at jeg ringte sjefen for min saksbehandler og spute om jeg fikk sende henne blomster i etterkant. Det fikk jeg. For hun gjorde mer enn jobben sin, hun var et medmenneske og det betydde så masse i vår situasjon. Vi fikk bygget opp og erstattet alt vi mistet. Uten å måtte kverulere om noe i det hele tatt. Når uhellet først var ute, gjorde de sitt til at vi hadde det best mulig. Hadde i tankene en periode å skifte selskap for å få billigere premie. Men nei. Man spiser ikke kjøttkaker når man kan spise biff:-) Og jeg vil ikke spare meg til fant. For er det noen som vet viktigheten av å ha et trygt, solid og godt selskap i ryggen, så er det meg. At noen kan være uheldige med sitt selskap, skjer. De vi treffer både foran å bak skrankene er bare mennesker, Og blir det meningsforskjeller er det ikke alltid at kunden heller har rett. Registrerte under flommen at de som kranglet mest, ville ha mer enn de skulle ha. Realistiske krav og sunn fornuft kommer man best ut med..
Ikke noe er noe problem. Spesielt service ved punktering. Bare en fryd!
Har barneforsikring hos If og er veldig fornøyd med den.
Har ikke had noen problemer med selskapet, har bare positive ting å si om dem.
God og rask service. Rimelig. Meget gode hjemmesider og flott oversikt over egne forsikringer.
Betaler alt for mye i bilforsikring på min 12 år gamle bil.
Har opplevd meget god kundeservice ved skader. Blir imidlertid straffet hardt dersom skader oppstår. Etter mange år uten skader opplevde vi flere skader på kort tid. Dette medførte prishopp i neste års forsikring. Virker som om denne ikke tar hensyn til tidligere års skadefrihet.
Skadeoppgjør og oppfølging etter min mc-ulykke i 2013 var kjempebra. Kan vel neppe være bedre. Men nå synes jeg forsikringen har steget voldsomt i pris. Prøver å stå i mot andre tilbud, men nå må jeg bare sjekke priser i andre selskap.
Skulle ønske en saksbehandler for alle mine spørsmål.
Blir fort dyrt uten varsel, vil ha billigere forsikring.
Vanskelig og få hjelp til advokat etter pasientskade. Har innboforsikring som skal dekke advokat. Det er også dyre forsikringer i if.
Ok. Men dyrt. Ønsker å bytte. Har innboforsikring, bilforsikring, livsforsikring og reiseforsikring.
Bra oppgjør. De er veldig dyre på mondeo 2009 model.
Veldig fornøyd! Eneste minuset er at både postkasse og mailinnbox ble nedrent en periode.
Har ikke hatt noen skade, men jeg hadde tjent full opptjening av egenandelen så tok de det bare vekk. I dag er ordningen tilbake å gamle kunder må jobbe opp premien på nytt.