If Skadeforsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Meget flink kundebehandler, men har nå fått bedre priser fra Gjensidige som jeg vurderer.
If opptrer profft, og har god kundeservice. Det virker likevel som om de ikke er interessert i å ha ungdom som kunder. Dette på grunn av prisnivået.
Har vert lett å ta kontakt og de er behjelpelige når en tar kontakt.
God kundeservice, kanskje ikke så medvilige på å gi en god pris om man ikke vil ha mange forsikringer på ett sted.
Altfor Dyrt, Prøvde til og med å lure meg til å betale mer på nyåret.
Bra saksbehandlinger, men må forholde meg til forskjellige hver gang jeg henvender meg. Saksbehandlerne har mine forhold når de snakker med meg. Det er vanskelig å sammenligne tilbud og priser. På siste oppgave kunne jeg ikke lese hvilke fordeler som var gitt eller se hvilke hensyn som var tatt ved vurderingen.
Upersonlig og dyr. Her er et av problemet, for firkantet.
Har ikke hatt noe selv påførte skader. Kun nøkkel forsikring, mistet nøkkel. Alt har vært effektivt og enkelt. Dyr bilforsikring.
De fikser alt uten dill og dall. Tok en eneste telefon og så var alt i orden. Det gjaldt en sprukken vannledning, som ble ordnet veldig fort.
Raske og greie oppgjør, ikke noe problemer med kontakten med selskapet.
Litt dyr forsikring men ellers bra når en er utsatt for skader på hus eller biler.
Dyrt, lite inkluderende på saker, ikke så bra behandlingsmetoder.
Rask kundeservice. Har kun hatt et skadeoppgjør med de, men da ordnet de opp alt.
Kanskje ikke det billigste selskapet, men veldig greie når det kommer til skadeoppgjør. Og det er jo da en har bruk for forsikringen!
Alt funker veldig bra med if. Vil bare sjekke det med pris.
Hyggelige og serviceminded kundeveileder og gode råd. Gir fornuftige råd og er ikke kun ute etter å selge.