If Skadeforsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
If opptrer profft, og har god kundeservice. Det virker likevel som om de ikke er interessert i å ha ungdom som kunder. Dette på grunn av prisnivået.
Har vert lett å ta kontakt og de er behjelpelige når en tar kontakt.
God kundeservice, kanskje ikke så medvilige på å gi en god pris om man ikke vil ha mange forsikringer på ett sted.
Altfor Dyrt, Prøvde til og med å lure meg til å betale mer på nyåret.
Bra saksbehandlinger, men må forholde meg til forskjellige hver gang jeg henvender meg. Saksbehandlerne har mine forhold når de snakker med meg. Det er vanskelig å sammenligne tilbud og priser. På siste oppgave kunne jeg ikke lese hvilke fordeler som var gitt eller se hvilke hensyn som var tatt ved vurderingen.
Upersonlig og dyr. Her er et av problemet, for firkantet.
Har ikke hatt noe selv påførte skader. Kun nøkkel forsikring, mistet nøkkel. Alt har vært effektivt og enkelt. Dyr bilforsikring.