If Skadeforsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Bra saksbehandlinger, men må forholde meg til forskjellige hver gang jeg henvender meg. Saksbehandlerne har mine forhold når de snakker med meg. Det er vanskelig å sammenligne tilbud og priser. På siste oppgave kunne jeg ikke lese hvilke fordeler som var gitt eller se hvilke hensyn som var tatt ved vurderingen.
Upersonlig og dyr. Her er et av problemet, for firkantet.
Har ikke hatt noe selv påførte skader. Kun nøkkel forsikring, mistet nøkkel. Alt har vært effektivt og enkelt. Dyr bilforsikring.
De fikser alt uten dill og dall. Tok en eneste telefon og så var alt i orden. Det gjaldt en sprukken vannledning, som ble ordnet veldig fort.
Raske og greie oppgjør, ikke noe problemer med kontakten med selskapet.
Litt dyr forsikring men ellers bra når en er utsatt for skader på hus eller biler.
Dyrt, lite inkluderende på saker, ikke så bra behandlingsmetoder.