If Skadeforsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jag är förnöjd med mina försäkringar. Tycker dock att jag betalar för mycket, med tanke på att jag har så många försäkringar.
Har ikke hatt bruk for hjelp, ingen skadetilfeller.
Kunne vert billigere totalpakke i å med de forsikringene en har og prosent på bil.
Vanskelig, må sloss for å få rett, lite rettferdig, må gå langt opp i systemet for å få riktig svar venter på tape av samtaler jeg mener (selv hørt på møte, men ikke tatt med i utskrift, noe som er vesentlig i forhold til om dekning eller ikke, saken er ikke ferdig.
De har en bra kundeorientering og de er de rimeligste som jeg har funnet til nå når det gjelder kun bilforsikring.
Fikk en god pris av selger som lovet meg en pris. Det visste seg at denne prisen skulle jeg ikke få. Jeg ringte og ringte for å høre hvorfor prisen ikke var som lovet, men sa at det hadde skjedd noe feil og skulle ringe opp igjen. Ble aldri ringt opp. Etter 4-5 mnd visste det seg at jeg hadde betalt mer uten endringer. Har nå i senere tid pratet med IF som beklaget så mye for kollegaen sin. Må si han ordnet godt opp igjen og gav meg gode tilbud. Men gjort er gjort og det gikk ikke problemfritt som jeg syntes var ulempe.
Dem er veldig trege med utbetaling av forsikring ved fall fra høyder har jeg opplevd. Ellers er de kansje litt dyre.