If Skadeforsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har alltid blitt saklig håndtert og lyttet til. Når andre har dumpet priser for å få salget, har IF alltid vært konkurransedyktige.
Rask hjelp ved uhell. Rask utbetaling og effektiv kundebehandling.
Jeg har vært meget fornøyd med If, men når jeg denne gang fikk papirene, fikk jeg sjokk over prisøkningen.
Urettferdig behandlere kundene sine. Det hjelper heller ikke å klage da de ikke ser på saken fra et nøytralt ståsted.
Påfører feil opplysninger på forsikringsbevis og da man oppdager det forandres det og prisen øker. De nye opplyningene er og feil og IF nekter å bekrefte at det er IF selv som har innhentet dette, De har det i sine interne notater sier de, og blir irriterte da jeg ikke gir meg jeg får fra flere andre forsikringsselskaper bekreftet at mine opplysninger stemmer. Jeg som kunde kan selvfølgelig ikke gå god for opplysninger som er feil, og det er jeg som kunde som står ansvarlig for de er riktige. Om dette er frengangsmåten for å ha et argument ved evnt. skade, at man har oppgitt feil opplysninger, eller om det også var et påskudd for å få tegnet superforsikring da huset « ble nyere « med IF. Et påskudd for å høyne forsikringspremien også. Holde seg langt unna alt IF holder på med er mitt råd.
Vi gikk for en super forsikring som skulle dekke det meste, men så feil kunne man ta da vi hadde behov for hjelp. Endte opp med å stå for alle kostnadene selv ved byggefeil som resulterte i kondens.
De gangene vi har hatt bruk for forsikringen har det vært problemfritt og god service.