If Skadeforsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Elendig kundebehandling. Arroganse. Dårlig dekking etter skade. Prøver sterkt å avkorte utbetalinger uten rot i virkeligheten. Dårlig kommunikasjon og vanskelig å få tak i personnel.
Rask behanding av henvendelser. Dekker skader i hele Europa.
Treg behandling, bevisst drenering av sak. Forsikringen viste seg å ikke ha noen verdi.
Fornøyd,men litt dyrt ,god kundebehandling og hyggelig prate med
Vanskelig å få tilordnet saksbehandler ved skade. Vanskelig å få kontakt med saksbehandler etter skadesak. Elendig oppfølging
Topp service, god bistand ved behov. Men etter mange pr som kunde er prisen på våre forsikringer steget uforholdsmessig mye i forhold til nye avtaler med andre selskaper.
Ringte dem vedrørende en pågående sak, tid for og bli ringt opp igjen 47 minutter. Når dem først ringer kan ikke vedkommende svare på det jeg lurer på, blir lovet og bli oppringt av en inspektør ila. kort tid men hører ingenting. Ringer påfølgende dag for og purre, på nytt blir jeg lovet og bli ringt opp med beskjed om og holde meg i nærheten av telefonen. Hører heller ikke denne eller den påfølgende dagen noe. Først 4 virkedager senere ringer en inspektør meg, han fremstår for øvrig som diffus, lite forståelsesfull og rett og slett frekk i svarene sine. Kan for øvrig nevne at om du velger eller har IF er det en stor sjanse for at du må være mellomann og styre alt selv. Erfaringer fra tidligere selskap er at dette blir gjort for deg, ville tro dette var tilfellet i IF også da man betaler premium for tjenesten. Det du dog får er et selskap som har en kommunikasjonsflyt som er skremmende, du får rett og slett ikke tak i dem når du trenger det. Styr unna!