If Skadeforsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Selger sier "Hos oss får du kun 10% bonustap om uhellet er ute" flott tenker jeg. Men de gjør dersom man havner i en ulykke er å endre summen (før bonus) noe som gjør bonusordning helt unødvendig. Jeg gikk opp 3x i premie etter min første ulykke på 5 år med kun IF som forsikringsagent. Utbetalingen gikk heller ikke smertefritt hvor jeg måtte bevise deler av skaden med bilder (noe jeg heldigvis hadde). Snakket aktivt med kundesupport som skriver at de har utbetalt mer en hva de har tjent på meg og derfor må sette prisen opp, Jeg mener dette er misvisende for meg som kunde, jeg føler meg virkelig lurt! Jeg, min familie og nære venner bytter og kommer aldri tilbake!
Jeg fikk gratis forsikring, det sto 2uker på datoen jeg først fikk, når jeg ringte for å bekrefte at jeg hadde forsikring fikk jeg vite at gratis forsikringen var 1mnd - dette ble gjentatt i flere telefonsamtaler. Når jeg kjøpte ny forsikring hos et annet selskap etter 1 mnd, kunne de ikke starte den fordi jeg hadde forsikring hos finn I 2 uker til, den ble automatisk startet og jeg måtte betale for en VELDIG dyr forsikring 1 mnd.
Jeg hadde fått fuktskade på en bobil som jeg hadde Superforsikring på. Fikk først skaden avvist pga manglende fukttesting. Jeg var helt uvitende om krav til årlig fukttesting. Etter anke fikk jeg skaden dekket. Jeg fikk meget god oppfølging hos saksbehandler og kan anbefale IF forsikring.
Effektive og dyktige med en god serviceinnstilling.
Alt er bra! Men føler det stort sett er litt prismessig i høyeste laget.
de gjør jobben, men er for treig når uhellet er ute. du får det du har krav på men det tar alt for lang tid. også føler eg at eg betaler for mye med tanke på at andre selskaper sender meg bedere tilbud. håper IF kan matche tilbudene for uten om dette er de super på kundeservice og de gjør en grundig jobb og følger deg opp som kunde.
Ble påkjørt. Mann nektet i ettertid. Ingen vitner. Ingen støtte. IF sa de "trodde" på meg med kunne ikke gjøre noe. Jeg er ingen bitter person men denne var meget tung å svelge. Betale egenandel og gå ned i bonus eller betale skaden jeg ble påført. Aldri følt meg så lite betydningsfull kunde. Vært kunde i 15 år. Ikke hatt problemer så det var først nå jeg trengte hjelp. Forsikringen har steget mye de siste årene. Hvis de ønsket meg som kunde kunne de gått inn og justert noe. Slik at jeg følte meg ivaretatt uansett. Reagerer på at ingen ringer. Ingen kundekontakt. Jeg jobber selv på et kundesenter så dette vet jeg noe om. Jeg prøver noe annet. Lojalitet i forsikringer nok ingen vits i dag.