If Skadeforsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fikk anbefalt å bytte hit da det var halve prisen av forrige aktør, det angrer jeg stort på. Får ikke hjelp under påske eller vanlig virkedager på normale tider og de reklamerer for at de har åpent døgnet rundt (hva gjelder en vakttelefon som ikke kan hjelpe deg). Jeg må krangle med dem om å få pengene jeg har krav på grunnet skadet vare. Dette skulle de dekke inntil 750.000 og det er snakk om under 10.000. Du blir ikke trodd av dem inntil du har kvittering, noe jeg heldigvis fant etter å ha hatt produkt i litt mindre enn 2 år. Nå krever de at jeg forsøker å reparere dette produktet fra egen lomme og de har påført meg STORE konsekvenser jobbmessig og STORT ØKOMISK TAP. Spurte hvem de mener burde dekke dette og da sa de «INGEN». Ekstremt frekke kundebehandlere. Har vært hos gjensidige i flere år, hos dem melder du enkelt inn saken i en app og der ordner de med alt under 24timer, du kan også sende dokumentasjon SENERE uten å STRESSE på det det måtte gjelde om du har. Så og si hele prosessen har vært ekstremt dårlig hos IF, fra kundebehandling til oppgjør. Saken står som ikke løst og opplever totalt sett at de ser på meg som en tyv eller svindler. Alt må bli bedre før jeg i det hele tatt vurderer dette selskapet, da skal det også være snakk om 1 år gratis for det å belage seg på halve prisen av gjensidige med denne servicen er ren galskap! Hold deg langt unna IF forsikring!
Anbefaler ingen å ha forsikringer i IF. Elendige på skadeoppgjør. IF er Ikke interessert i å hjelpe kunden når man må benytte seg av forsikringen. Kommer med elendig skadeoppgjør og prøver å fraskrive seg erstatningsansvar.
Jeg har nesten aldri hatt behov for dekning av skade og kan derfor ikke komme med kommentar her.
Meget god kundeservice. Alltid hyggelig med behagelig samtaler med kunderådgiver.
For min del 8000,- spart med å skifte til annet selskap. Stødig selskap, men en må forhandle pris!
Det har vært prisendring siden Corona. Veldig vanskelig i å gi god pris og for mye høy årspris.
Har vært svært godt fornøyd med selskapet, så lenge det ikke var uhell. Opplevde at i det øyeblikket jeg var uheldig, ikke uforsiktig, ble opplevelsen at jeg ble en «kvise» på nesen ... Har nærmest opplevd å bli irettesatt, og måtte påpeke dette for vedkommende saksbehandler, hvorpå hun ble overdrevent hyggelig. De ansatte har svært spesifikke felt de arbeider med, og vil ikke gi konkret informasjon om saker med spørsmål om f.eks hva som ble utbetalt for et tyveri. Jeg må da starte helt på nytt, med mange tastevalg, før jeg får beskjed om at dette kan ikke den jeg er kommet til svare på, farvel. Ny runde ...