If Skadeforsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Joksa på totalsummen i året på. På telefon blir det komt fram til en avtale, men når regninga kjem i posten eller på efaktura er det plutselig dyrare.
God informasjon, gode rutiner oppgjør, god betjening.
Har alltid fått hjelp til det man trenger hjelp til når man kontakter If!
Veldig bra, hyggelige mennesker, raskt oppgjør. god kundeservice
Er rimelig godt fornøyd med if hyggelige kundebehandlere og grei service. Nokså stabil pris men veldig vanskelig å pushe prisen ned hos dem så vurderer å bytte selskap da de ligger litt høyt på husforsikring. Min mor som har vært kunde lenger men hatt flere skader får halv pris av det jeg betaler og det ekke fair... Har kun hatt en skade og er litt misfornøyd med at jeg kun fikk dekket 10,000 med superforsikring når kjøleskapet mitt lakk og lagde vannskade på kjøkkenet.
Flott kundeservice, dyktige rådgivere og beste dekningen man kan få.
Har aldri hatt en skadesak, og premien er ikke urimelig