If Skadeforsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Betaler veldig mye penger for gjennomsnitt tjenester. Kundeservice klart gjøre veldig komplisert for meg som kunder for å dekker mine behøver når det gjelder bilforsikring.
Når uhellet først er ute så ordner de det meste. Dette er meget behagelig og trygt for meg som forsikringstager.
Ser ut til å være litt dyr i forhold til andre selskap.
Service når noe skjer er bra. Men den oppleves som dyr.
Bra oppfølging men litt feilinfo ang dekning. Skulle ha like bra dekning på helse som den vi hadde, men her ble det en skade som ikke ble dekket. Og som vi hadde i det andre selskap som vi gikk fra.
Fikk telefon fra If der de gir tilbud hvorpå pris er 3000 dyrere når giro kommer i posten.
If er gode på kundeservice og flinke til å lytte til meg som kunde. De kan bli bedre på å sjekke at alt blir riktig ved endringer på forsikringene og at prisene er riktige. Men det oppveies i stor grad av flinke medarbeidere som alltid er der når jeg ringer.