If Skadeforsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
For min del var det et suverent og raskt forsikringsoppgjør selv om jeg i utgangspunktet viste at jeg ikke hadde gyldig avbestillingsforsikring. Men så fortalte jeg at deler av reisen ble betalt av egen konto en tid etter jeg kjøpte meg reiseforsikring fra Europeiske pluss at jeg lot Europeiske får innblikk i min tidligere livshistorie uten at jeg forteller det her. Det gjelder å få mest mulig empati og sympati for å bygge tillit. Det gjelder å la forsikringsselskap å få innsikt om kundens liv og interesser.
Hjelper bår jeg trenger det. Litt rot mellom privat og bedrift.
De sender regninger i hytt å pine på ting som e betalt å ting som ikke skal betales etter man har ringt å sport dæm koffer man har fått regning og purringer. Skjenerelt mye tull hos dæm...
Det føles trygt og godt, flinke til å rådgi og tilpasse forsikringer, men noe dyrt.
Får alltid hjelp av hyggelige ansatte som gjør sitt beste for å hjelpe.
Fikk ikke hjelp når jeg trengte det, dårlig kundebehandling, lang saksbehandling og dyre.
Har liten erfaring med skadeoppgjør, men knuste glasset på telefonen og fikk mine utgifter dekt omgående, - veldig bra.