If Skadeforsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Imøtekommende, alltid tilgjengelig og hjelpsomme, litt dyr noen ganger men ellers ok.
Ryddig og oversiktlig. Jeg har ingen erfaring med andre selskap og kan derfor ikke sammenligne.
God kundebehandling. Rask og effektiv hjelp om uhellet skulle være ute. Men dyre.
Fikk en parkeringsskade på bilen min av noen som stakk av. Heldigvis hadde jeg super forsikring og fikk dette dekket lin med egenandel. Men 2 uker etter dette får jeg beskjed om at siden jeg har brukt forsikringen min i år vil den neste år stige til 3 ganger så mye?!
Fikk for én gangs skyld et brev med vanlig post, men ingen god nyhet, dessverre. If ville også for oss tredoble prisen på vår reiseforsikring "fordi skadeomfanget ikke stemmer med prisberegningene våre". Har selskapene individuell prisberegning? Jeg trodde det var de store talls lov som lå til grunn? Synes hele greia er ganske rar - er det fake? Eneste ikke-elektroniske kommunikasjon på mange år, og ingen henvisning til polisenummer. Om det er ekte, kan det bare tolkes som en dårlig skjult oppfordring til å si opp forsikringen, som altså ikke "passer" for IF. Vi ha vært If-kunder i mange år; også med flere andre forsikringer der, men nå kan det fort bli slutt. Hittil har jeg vært storfornøyd, men dette overskygger det meste, dessverre. Beste hilsen IS
Har kasko pluss på en bil som hadde gått ca 130000 på skadetidspunkt da girkassen plutselig takket for seg. Ringte If samme ettermiddag og to dager senere var skaden godkjent. (ventetid på verkstedet) De sa Nei til første tilbud fra verkstedet da reparasjon kom på mer en bilens verdi. men verkstedet og if forhandlet og kom frem til en løsning som fungerte. Og gratis leiebil i nesten 1,5 MND. mens bilen sto på verksted.. har nå 2 års garanti på girkassen så om det skjer igjen er det ikke min regning. Veldig fornøyd med alt og har ingen ting og klage på.
Vi tegnet en avtale på 2 hunder. Den ene hunden har nå måttet operere for en hoftesykdom. Etter operasjon fikk vi brev fra If om at vi ble sett på som dårlig kunde, da If gikk i minus i 2019 på vår forsikring. De skrev videre at vår forsikring ble tredoblet grunnet dette. Når vi så har kontaktet If i etterkant, blir vi møtt med stor forståelse av kundeservice, men blir fortalt at dette er avgjørelser tatt på "toppen".