If Skadeforsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg er veldig fornøyd med If som mitt forsikringsselskap. De har tatt godt vare på meg som kunde siden dag 1.
If gjør opp uten problemer. Seriøst firma. Har ikke flere kommentarer.
Jeg er fornøyd med kundeservice som de var aktive nok.
Fikk uforskyldt skade (påkjørsel bakfra). Skadeutbedring og leiebil ble ordnet på beste måte.
Etter å ha mistet nesten alt jeg eide i flommen på Østlandet i 1995, er betydningen av å ha et godt forsikringsselskap i ryggen alfa og omega. Og det hadde jeg så absolutt den gangen med IF. Jeg visste jeg var godt forsikret i et trygt selskap. Ikke det billigste, men det beste. Jeg husker med ydmykhet all den empati, forståelse, det gode samarbeide vi hadde med de fra dag en etter å ha evakuert med hund og fire puser. Vi ble tildelt bolig samme dag og gitt 25000 til påløpte utgifter. Vi sto der ribbet, helt fantastisk for oss. Jeg ble fulgt over eteren som et flomoffer av nrk radio... Over de fem døgnene huset sto i vann og var 80% skadd men de fikk ikke et eneste negativt ord om IFs behandling som mitt selskap. Alt gikk helt smertefritt og jeg var så fornøyd at jeg ringte sjefen for min saksbehandler og spute om jeg fikk sende henne blomster i etterkant. Det fikk jeg. For hun gjorde mer enn jobben sin, hun var et medmenneske og det betydde så masse i vår situasjon. Vi fikk bygget opp og erstattet alt vi mistet. Uten å måtte kverulere om noe i det hele tatt. Når uhellet først var ute, gjorde de sitt til at vi hadde det best mulig. Hadde i tankene en periode å skifte selskap for å få billigere premie. Men nei. Man spiser ikke kjøttkaker når man kan spise biff:-) Og jeg vil ikke spare meg til fant. For er det noen som vet viktigheten av å ha et trygt, solid og godt selskap i ryggen, så er det meg. At noen kan være uheldige med sitt selskap, skjer. De vi treffer både foran å bak skrankene er bare mennesker, Og blir det meningsforskjeller er det ikke alltid at kunden heller har rett. Registrerte under flommen at de som kranglet mest, ville ha mer enn de skulle ha. Realistiske krav og sunn fornuft kommer man best ut med..
Ikke noe er noe problem. Spesielt service ved punktering. Bare en fryd!
Har barneforsikring hos If og er veldig fornøyd med den.