If Skadeforsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg liker veldig godt kundesenter hos If, men forsikringen er for dyr. Selv med ansvar begynte jeg på rundt 1000 kr ++, etter to år med skadefri kjøring ligger jeg på 600 kr +. Dette er litt skuffende, leser flere andre steder at det er normalt å få 70%bonus etter ett år, men det er kanskje noe med alder å gjøre.
Utrolig bra på pris og service, gode betingelser.
Jeg gjorde en avtale pr. tlf med selger, som da etter mye frem å tilbake kunne matche prisen jeg hadde hos DNB forsikring, 20k i året. En uke senere har jeg fått faktura på 29, nesten 30k i året. Det lå til rette for skadefri kjøring, men før skjema var sendt inn, så var forsikringen aktiv og regning sendt i posten. Har brukt mye unødvendig tid på dette, og ikke noe særlig hjelp å få heller. Dette bør jo være en standard rutine for IF sine selgere at alt er ihhl til avtalt før en faktura sendes ut, eller forsikring aktiveres osv. Dette blir siste gang jeg bruker IF. Sitter med inntrykk av at det mye unge selgere som bryr seg veldig lite om kundene sine, og mer om provisjonen sin. Kommer ikke til å anbefale IF til min familie eller venner.
Ingenting dårlig med If, men er interessert i å sjekke om jeg kan spare penger på å tegne forsikring andre steder.
Elendig kundeservice og dyrt. Bare dårlig, alt annet må være bedre.
God service og veldig imøtekommende ved kontakt!
Har hatt en veldig hyggelig kundekontakt. Veldig ryddig og oversiktlig hjemmeside / min side.